Pravilnik prodaje
deklaracije i bar kodovi
Uslovi korišćenja
Poštovani posetioci / kupci:
U nastavku teksta definisani su uslovi korišćenja koja podrazumevaju pravila pri kupovini kojim obezbeđujemo visok kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca. Na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao, odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013) i zakona o obligacionim odnosima ("Sl. list SFRJ", br. 29/78, 39/85, 45/89 - odluka USJ i 57/89, "Sl. list SRJ", br. 31/93 i "Sl. list SCG", br. 1/2003 - Ustavna povelja), naša firma posluje prema sledećim odredbama:
OPŠTI USLOVI
Nakon prijema narudžbine preko sajta, u obavezi smo da izvršimo potvrdu narudžbine (ako je poručeno putem mail-a potvrdjujemo prijem porudžbine mail-om, ako je poručeno putem poruka preko viber-a porukom, a ako je poručeno telefonom onda tokom razgovora informišemo kupce o prijemu porudžbine, uslovima i cenama). Paket bez direktne potvrde narudžbine telefonskim putem može biti poslat samo u slučajevima naših redovnih kupaca koji nisu fizička lica i kada se celokupna konverzacija obavlja putem elektronske pošte a uplata narudžbina se vrši putem računa. Naša obaveza je da naručeni proizvodi budu isporučeni u ispravnom stanju, sa karakteristikama opisanim na stranici proizvoda i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene, dužni smo da kupca o tome obavestimo prilikom telefonske potvrde narudžbe. Sve eventualne promene, osim promena vezanih za isporuku paketa, ne odnose se na potvrđene narudžbine. Ukupna cena proizvoda sa dostavom data je u cenovniku na ovom linku.
SIGURNA KUPOVINA
Maximalno se trudimo da se kupac oseća sigurno prilikom kupovine artikala od naše firme...
- Kupca informišemo o tačnom ukupnom iznosu koji treba da plati (bez skrivenih troškova), i u slučajevima bilo kakvog propusta (da li od strane nas, ili od strane kurirske službe), reagujemo brzo i razliku refundiramo kupcu...
- U slučajevima ako nedostaje neki artikal ili artikli u paketu, šaljemo o našem trošku...
- Ako se roba ošteti u transportu, istu menjamo o našem trošku...
- Ako dodje do zamene paketa, sve rešavamo o našem trošku
- Za bilo kakvu primedbu trudimo se da maximalno izadjemo u susret kupcima.
- Prihvatamo u Zakonskom roku vraćanje ili zamenu predmeta.
- U zadnje vreme zbog gužvi kod kurirskih službi, se trudimo da kupce na zahtev informišemo o statusu pošiljke ili da intervenišemo kod kurirskih službi da ubrzaju isporuku.
- U vezi isporuke se takodje trudimo da isporučimo robu u što je moguće kraćem roku...
NAČINI PLAĆANJA: Gotovinski (POUZEĆEM)
U slučaju gotovinskog plaćanja, nakon potvrde narudžbine roba će Vam biti poslata nekom od kurirskih službi, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Ukupnu sumu (otkup+poštarina) plaćate po našem cenovniku koji možete pričitati ovde.Uplatnica
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci.
Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobićete putem e-maila neposredno nakon potvrde (Naš žiro račun, ukupnu sumu i podatke o firmi). Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke.
Ukupnu sumu (otkup+poštarina) plaćate po našem cenovniku koji možete pričitati ovde.Nalog za prenos (Virmansko plaćanje)
Ukoliko ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva (e-banking-a), uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na nalogu za prenos dobijate putem e-mail-a (Naš žiro račun, ukupnu sumu i podatke o firmi). Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu koju Vi izaberete kao kupac. Ukupnu sumu (otkup+poštarina) plaćate po našem cenovniku koji možete pročitati ovde.
KAKO SE VRŠI ISPORUKA?
Isporuka se vrši putem jedne od kurirskih službi, na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Ukoliko prilikom isporuke ne budete kod kuće, bilo bi dobro da bude neka osoba koja umesto Vas može da podigne paket (mobilni telefon treba takodje da Vam bude uključen). Kurirske službe bi po pravilu trebale da pošalju poruku i da probaju bar 2x da pokušaju da Vam isporuče paket. U zadnje vreme zbog prekomernog posla i preopterećenja paketima , kurirske službe nisu baš ekspeditivne i ne isporučuju danas za sutra (već često kasne i neki kuriri nisu ljubazni), ali to je svakodnevnica na koju smo svi morali da se naviknemo. Kod većih isporuka robu isporučujemo našim vozilom. Ne smatramo sebe odgovornim za eventualne propuste kurirskih službi iako smo ih mi angažovali iz jednostavnog razloga što i nema preveliki izbor kurirskih službi koje možete angažovati. (Naravno mi ćemo se potruditi da svaki problem i propust koji eventualno prouzrokuje kurirska služba rešimo u korist kupca).
KOJI JE ROK ISPORUKE?
Maksimalno se trudimo da poručene artikle isporučimo u roku od 3 radna dana po potvrdi narudžbine. U slučaju da proizvoda trenutno nema na stanju o roku isporuke (ili nemogućnosti isporuke) bićete obavešteni telefonskim putem ili putem e-mail adrese koju ste naveli na obrascu za naručivanje. U slučajevima kada je velika gužva ili usled vanrednih okolnosti, rokovi mogu biti pomereni na duži period (7-14 dana ili neki duži period). Rok dostave može biti duži i zbog gužvi kod kurirskih službi ili zbog nepredvidivih situacija u proizvodnji. Naša firma je većinom proizvodna firma i 90% artikala na našem sajtu osmišljavamo i proizvodimo u Srbiji, tako da uvek može doći do povećanja tražnje nekih artikala i nemogućnosti da se isporuče u roku koji bi odgovarao kupcu. Rokovi koji se daju kupcima za isporuku nakon porudžbine su orjentacioni i ispunimo ih u 95% slučajeva. Rok za isporuku sa 100% vremenskom tačnošću isporuke jednostavno ne možemo da dajemo kupcima zbog nepredvidivih okolnosti.
OBAVEŠTENJE O POSTOJANJU ZAKONSKE ODGOVORNOSTI ZBOG NESAOBRAZNOSTI ROBE
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja robom i njenim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Garantujemo za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti robu nam možete vratiti.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na iron@iron.rs
OBAVEŠTENJE O NAČINU IZJAVLJIVANJA REKLAMACIJE
Potrošač može da izjavi reklamaciju:- telefonom na broj 023/530-511
- pismenim putem na adresu Iron Sport doo, Ive Andrića 48, 23000 Zrenjanin
- elektronskim putem na e-mail adresu iron@iron.rs odnosno na trajnom nosaču zapisa
Lice zaduženo za reklamacije je Tot Željko 063/521-435
Uz reklamaciju potrebno je da dostavite račun na uvid ili drugi dokaza o kupovini (kopija računa)
Nakon prijema reklamacije o prijemu iste obavestićemo Vas pisanom potvrdom ili elektronskim putem, pri čemu ćete biti obavešteni o broju pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem dobićete odgovor na izjavljenu reklamaciju. Odgovor sadrži odluku da li se reklamacija prihvata, izjašnjenje o zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Uz Vašu saglasnost postupićemo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije.
Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo Vašem zahtevu u roku koji je dogovoren, o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavestićemo Vas uz navođenje roka u kome je reklamaciju moguće rešiti, uz Vašu saglasnost, i evidentiranje u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost da nam dostavite ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJA U TRANSPORTU
Sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite oštećenje paketa :Nemojte potpisati prijem pošiljke.
Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu, dobili ste proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu, dobili ste oštećen ili neispravan proizvod sačuvajte originalnu ambalažu, uslikajte proizvod i kontaktirajte nas putem maila ili telefonom.